Solen!

Jag älskar solen den är så sjön!
Varje sommar åker jag och min familj till Kroatsien jag kan prata rätt bra Kratiska.

Det är jätte varmt där man blir skit brun! Havet och stränderna är underbara gå in på Goggle och skriv Kroatsien så ser ni hur fint det är. Jag bor på två olika ställen i Kroatsien, Jag bor i Biograd och Zagreb!
Jag har många vänner första dan när vi kom till Zagreb så va jag ute på balkongen och så kom två tjejer och fråga om jag vill vara med dom och så blev vi vänner det är kul, och sen hade vi så kul tillsammans med alla tjejer, jag fick lära känna fler och fler. Sen va vi ute på gatan och pratade ända till klockan två eller halv tre på natten men sen gick vi hem asså jag och min brossa. Nästa dag var det lekar och skoj! :D Ett tips åk till Kroatsien!

Här är bilder på Kratsien och hur brun man kan bli:

Åhh va häligt!!!



Mysigt va!



Brun va! Så blir jag ibland!


Så det var allt om Kroatsien men ni får gärna fråga frågor om hur det är i Kroatsien!


KRAM Nina♥









Kommentarer
Postat av: E.N

ÅHHH!!! va häligt! :D

Jag vill vara där nu!!!!!!

2010-04-04 @ 10:37:02
URL: http://ebbanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0