MJ och Ebbis♥

HEJ! jag älskar MJ han är så bra! Jag har bara en MJ hatt och en vässt men jag vill ha en tröja också och många andra saker. Jag har Spotify och där har jag många låtar av MJ! jag lyssnar på dom, dom är så bra!

Jag vet att jag inte skriver så bra bloggar men jag är ny men jag vet inte ibland vad jag ska skriva om men det är kul att läsa andras bloggar. Ebbis♥ har jätta bra bloggar hon är jätte snälla och rolig! Vi är med varandra rätt offta och då börjar det roliga vi skrattar hela tiden!  Vi har så kul tillsammans!

Men kan ni skriva till mig och säga vad jag ska skriva om, om ni vill.
Jag älskar att dyka och bada det gjorde jag igår med min bästisar jag hade så kul med alla, men vi fick inte vara så länge i badpalatset för en bäbis hade bajsat haha.... men vi hade endå jätte kul! vi hoppa från trampolinen och skratta och förkökte komma upp på en ska i vattnet hihi den var kul! men sen gick vi och drack och sen när alla hade druckit upp så förkökte vi smälla dom me det gick inte så bra vi holl på länge men sen så smällde Alice sin sen jag sen ingen mer för vi gick och bada! sen gick vi och basta och sen hem vi hade jätte kul! :D

KRAM Nina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0